close

Send someone to love me派一個人來愛我
I need to rest in arms我需要憩息在別人懷裡
Keep me safe from harm保護我不受傷害
In pouring rain當大雨傾盆而至

Give me endless summer給我無盡的夏日
Lord I fear the cold上帝,我怕冷
Feel I'm getting old感覺自己日漸蒼老
Before my time在臨終時刻到來之前

As my soul heals the shame當靈魂治癒了羞愧
I will grow through this pain我將在痛苦中茁壯
Lord I'm doing all I can上帝,我正盡我所能
To be a better man去做一個更好的人

Go easy on my conscience安於良心
'Cause it's not my fault因為那不是我的錯
I know I've been taught我明白曾被教導
To take the blame要勇於接受責難

Rest assured my angels放心,我的天使們
Will catch my tears會捕捉住我的淚水
Walk me out of here帶我走出這兒
I'm in pain當我痛苦時

As my soul heals the shame當靈魂治癒了羞愧
I will grow through this pain我將在痛苦中茁壯
Lord I'm doing all I can上帝,我正盡我所能
To be a better man去做一個更好的人

Once you've found that lover曾經,你找到了愛人
You're homeward bound你已找到家的方向
Love is all around愛無所不在
Love is all around愛無所不在
I know some have fallen on stony ground我明白有人曾摔落在石地板上
But Love is all around但愛無所不在

Send someone to love me派一個人來愛我
I need to rest in arms我需要憩息在別人懷裡
Keep me safe from harm保護我不受傷害
In pouring rain當大雨傾盆而至

Give me endless summer給我無盡的夏日
Lord I fear the cold上帝,我怕冷
Feel I'm getting old感覺自己日漸蒼老
Before my time在臨終時刻到來之前

As my soul heals the shame當靈魂治癒了羞愧
I will grow through this pain我將在痛苦中茁壯
Lord I'm doing all I can上帝,我正盡我所能
To be a better man去做一個更好的人

arrow
arrow
    全站熱搜

    swimfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()