close

 

day after day 日復一日
time pass away 時光流逝
and I just can't get you off my mind 我就是無法將你忘卻
nobody knows 無人知曉
I hide it inside 我隱忍在心
I keep on searching but i can't find 我一直尋覓

 

the courage is to show 無從找尋
to letting you know 需要勇氣 讓你知道
I've never felt so much love before 我從未如此深刻感受愛情
and once again I'm thinkin' about 再一次我用心思考
takin' the easy way out 要讓真情緩緩前進

 

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 我的一生會如何
holding you close to me 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

 

night after night 黑夜逝去
I hear myself say 我聽見自己心底的聲音
why can't this feeling just fade away 這種感覺為何揮之不去
there's no one like you 你是唯一
you speak to my heart 你與我心有靈犀
it's such a shame 我倆距離相隔
we're worlds apart 令人惋惜

 

I'm to shy to ask 我太害羞說不出口
I'm to proud to lose 我太好勝無法失去
but sooner or later I've gotta choose 早晚我都要做抉擇
and once again 再一次我用心思考
I'm thinkin' about
taking the easy way out 要讓真情緩緩前進

 


but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 我的一生會如何
holding you close to me 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

 

if I let you go, oh baby 若我讓你遠走

 

oooh

 

once again I'm thinkin' about 再一次我用心思考
takin' the easy way out 要讓真情緩緩前進

 

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 我的一生會如何
holding you close to me (close to me) 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

 

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
(oh baby)

 

will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
How will I know 我無從知悉
(how will i know)
if I let you go 若我讓你遠走

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    swimfish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()